Document management
Samen veilig, plaats- en tijdsonafhankelijk in documenten en dossiers werken. Indien gewenst met externe partijen en cliënten. Dat is de belofte van document management systemen (DMS). Maar welk DMS dient u te kiezen? Hoe richt u dit DMS optimaal in voor uw organisatie, zodat legal professionals er effectief mee willen én kunnen werken? Wij combineren ruime ervaring met het (her)inrichten en optimaliseren van document management-processen met de technische-kennis om de projecten te regisseren. Bovendien werken we weliswaar (graag) samen met DMS-leveranciers, maar zijn we volledig onafhankelijk.
Customer Relation management
In de legal sector bestaat soms twijfel over de meerwaarde van marketing. Vooral omdat de return on investment (ROI) vaak lastig te kwantificeren is. Een Customer Relationship Management platform lost dit probleem (grotendeels) op, omdat de effecten van marketinginitiatieven meetbaar en bestuurbaar worden. Met een CRM worden cliënten, acties, initiatieven en interacties inzichtelijk gemaakt. Daarnaast is het cross-seling proces een stuk eenvoudiger.
Derogee IT heeft implementatie-ervaring met (legal) CRM platformen en kan u adviseren over de voor- en nadelen van alternatieven.
Knowlegde management
Verandering binnen de IT is een noodzakelijk goed. Maar bij IT-veranderingen gaat dat alleen op als transities slim en samenhangend worden geregisseerd. Of er nu een DMS binnen een bestaande omgeving moet landen of om een ‘migratie’ van alle data naar de cloud; de operationele impact is groot. Net als het aantal afhankelijkheden en stakeholders. Dérogée IT combineert een solide legal IT-trackrecord met bewezen change management skills – ook als het aankomt op de grootste succesfactor, de mens.